niedziela, 7 grudnia 2014

Świąteczna mapka

U mnie się dzieje :) Mało czasu na kartkowanie....
chwilowo porządki poremontowe pochłaniają cały wolny czas.
A święta już za pasem więc trzeba się uwijać :)

Mimo to znalazłam chwilunię na kolejną kartkę 
a inne projekty już się przygotowują.

Mam nadzieję że zdążę ze wszystkim :)

Dziś kartka do mapki, bez użycia  gotowej grafiki i tło w kratkę.


Tym razem użyłam papieru z kolekcji Galerii Papieru - Świerszcz za Kominem


Całość potuszowałam disstresem, pokleksiłam farbą plakatową.
Z efektu nie jestem specjalnie zadowolona.... coś to tuszowanie mi nie wychodzi
ale nie poddaję się :)


Wykrojnikowe listki oraz poinsecje lekko potraktowane gesso,
gotowe filcowe gwiazdki


Napis pochodzi od Novinki - TU


I tak oto wyszło :)
W pierwszej wersji chciałam poprawiać tło, ale z braku czasu nie zdążyłam,
 a poza tym jak wyszło tak wyszło biorę na klatę :)

Kartkę posyłam na wyzwania:

13.12


16.12


oraz 
14.12


Wszystkim zaglądającym bardzo dziękuję :)
Pozdrawiam i spokojnej Niedzieli życzę!

Ola



15 komentarzy:

  1. Bardzo ładna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na karteczce napis "Radosnych świąt..." i jak najbardziej trafiony bo ta kartka jest taka radosna i... wiosenna ;) bosko szczególnie dla mnie ;) osoby która jakoś za zimą nie przepada trochę wiosennych kolorków :) w zimowej kartce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa kompozycja Świątecznej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja kartka jest urocza. Dziękuje za udział w zabawie Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful Composition !! Thank you for sharing with us. Cardabilities: D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna !
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kompozycja, śliczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, dzięki wielkie za tyle ciepłych słów, nie ukrywam że dodają otuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna, bardzo klimatyczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję też za udział w wyzwaniu AltairArt:)

      Usuń
  10. Piękna kompozycja, bardzo ładna kartka:)

    OdpowiedzUsuń