niedziela, 28 grudnia 2014

Świąteczne prezenty

Dziś mam chwilkę, żeby usiąść i podsumować ten rok.
Od lutego prowadzę mojego bloga i bardzo cieszę się,
że tak licznie do mnie zaglądacie i komentujecie moje prace.
Dziękuję że jesteście! 
Nie wszystkim udało mi się złożyć życzenia świąteczne osobiście...
więc jeszcze raz Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Mikołaj w tym roku okazał się być dla mnie bardzo hojny :)
Chyba byłam grzeczna hihihi.

Wraz z prezentami dotarły do mnie paczki od was.
 Wygrane candy, nagrody niespodzianki i pocieszajki:))
Za wszystkie strasznie dziękuję!!!!

Wszystkie są cudowne!
I chyba brak mi słów żeby opisać moją radość :))


Pełna po brzegi olbrzymia paka przydasiów wszelkiego typu


Wygrana w urodzinowym Candy Art Pasje Kasiakq

Cudne tekturki i inne 


Wygrana w tekturowym Candy u Asiki

Przepiękne szydełkowe ozdoby świąteczne oraz śliczna kartka


Nagroda niespodzianka od Tiny J

oraz 

cudne pudełeczko z niespodzianką


to wygrana od Koliber Art
w blog hop!


Dziękuję za te wszystkie wspaniałości! :)

Już niedługo moja rocznica więc pomału zbieram
 przydasie do urodzinowej paki :))

Pozdrawiam 
Ola

6 komentarzy:

  1. Same wspaniałe przydasiowe rzeczy przywędrowały do Ciebie :)
    Gratuluję wygranych !!
    To teraz nic innego jak życzyć Ci wielu pomysłów do tworzenia nowych prac.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać byłaś bardzo grzeczna bo prezenty otrzymałaś cudowne. Ja już czekam na Twoje rocznicowe candy. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och no na prawdę bardzo grzeczna ;) Moje rocznicowe już w lutym więc zapraszam :) A paczuszki przewspaniałe, nic tylko usiąść i tworzyć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wygrane, grzeczna byłaś!!:) jeszcze raz Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzeczna byłaś to dostałaś wszystko hurtem! :-)))

    OdpowiedzUsuń