niedziela, 21 grudnia 2014

Papierowe Święta

I jeszcze raz dziś .

Czekały na zrobienie zdjęć, aż się doczekały :)

Moje papierowe bombkowe zawieszki


Użyłam papierów z kolekcji 
Magicznej Kartki - Rajski Ogród 07
oraz Studio 75 - Wyjątkowe chwile 01 


Trochę gazy i postrzępionego  materiału, perełek
Wykrojnikowych listków


Takie zawieszki widziałam ostatnio gdzieś
niestety nie mogę odszukać gdzie :( 
Może wy wiecie????


Dodtakowo użyłam aniołków na mini klamerkach


i jak Święta to koniecznie śnieg, którego brak





Ze studia 75 użyłam TEGO



No i tyle :)
Uciekam do dalszych przygotowań :)
Mam jeszcze plan zajrzeć przed świętami, mam
nadzieję że się uda :)

Pozdrawiam 

Ola

21 komentarzy:

  1. w ten magiczny czas wyczekiwania chcę podziękować za twoją obecność u mnie, za to, że byłaś, jesteś ... wiem, że będziesz ... i życzyć ci razem z moją córeczka Kaju: "świąt prawdziwie świątecznych, ciepłych w sercu, zimowych na zewnątrz - jaśniejących pierwszą gwiazdka, niosących ze sobą: wiarę nadzieję miłość ..." przy okazji zapraszam do poczytania: PG_2014 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te bombeczko-zawieszki. Dziękuję za życzenia, ja również życzę Ci Oluś przepięknych chwil spędzonych razem z najbliższymi i mnóstwa nowych pomysłów na 2015 rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne! Chętnie sama powiesiłabym takie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają powieszone. Pozdrawiam i radosnych, rodzinnych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hallo Aleksandra,
    herrlich sind deine Anhänger geworden, gefallen mir sehr.
    Ich wünsche Dir und deinen Angehörigen ein Frohes Weihnachtsfest.

    Alles Liebe
    Ulla

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczniaste :-)
    ja tam na brak śniegu nie narzekam, a raczej brak mrozu
    chociaż z dwojga złego wołałabym żeby śnieżyło a nie lało z nieba "psami i żabami" jak to angole powiadają ;-)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za życzenia i Twoje wizyty u mnie, za miłe słowa, które zawsze pozostawiasz.
    A z okazji Świąt, życzę Ci wszystkiego co najlepsze, aby ten magiczny czas był cudowny dla Ciebie i Twojej rodziny, i aby Nowy rok był pełen cudownych pomysłów, spełnienia marzeń i dobroci...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe, pięknie się prezentują:) I ja Tobie życzę spokojnych i rodzinnych Świat Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudeńka :D
    ślicznie to wygląda
    Wesołych Świat życzę
    zapraszam również do odwiedzin pozdrawiam ;0

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za budujące słowa... Zawieszki kojarzą mi się soplami, których chyba w te Święta nie uraczymy :) Piękne! Pragnę i Tobie złożyć życzenia radosnych, rodzinnych, pełnych miłości i serdeczności Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie ozdobiłaś te zawieszki :-))) Zdrowych i radosnych świąt , wielu inspiracji i czasu na tworzenie w 2015 roku życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne bombki :)
    Szczęśliwych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia wielu głębokich i radosnych przeżyć, wewnętrznego spokoju, wytrwałości i radości oraz błogosławieństwa Bożego w każdym dniu nadchodzącego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne bombki!
    Wesołych Świąt.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczne zawieszki :)
    pozdrawiam poświątecznie i życzę udanego sylwestra i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :) DT SZMEK

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne !
    Dziękuję za wspólną zabawę -DT SZMEK :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne ozdoby! Dziękuję za udział wyzwaniu Scrapgangu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekne! Już dawno nie widziałam tego kształtu bombek ;)
    Pozdrowienia od Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Looks really frosty! Thank you for joining us at Studio75!

    OdpowiedzUsuń