niedziela, 9 listopada 2014

Zimowo!

W niedzielny poranek przy kawce zapraszam do moich
 pierwszych w tym roku świątecznych kartek.

Oto wytyczne z 3 różnych wyzwań na które przygotowałam dzisiejszą kartkę: 
- magicznie
-pierwszy śnieg
-błyszcząco-mieniące

Jak sobie z nimi poradziłam oceńcie sami.


Tym razem użyłam cudownie zimowych papierów "Frozen"
 z kolekcji Craft&You


Obszycia, połyskujące koraliki


ośnieżone mieniące brokatem choinki


Stempelkowy napis pochodzi z Crafty Moly


Kartkę posyłam na wyzwania:

11.11



30.11



17.11


Tradycyjnie już dziękuję bardzo serdecznie
 za odwiedziny i miłe komentarze.

Pozdrawiam!

Ola :)


12 komentarzy:

  1. Dziękujemy pięknie za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy pięknie za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hinreissend schön, liebe aleksandra...
    liebe grüsse
    ruth..chen;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna !!!
    Wspaniale ozdobiłaś karteczkę.
    Piękny śnieg na choineczkach.
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny mroźny wieczór:) Prawdziwie magiczny:)
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kartka jak na nią patrzę od razu przenosi mnie do mojego leśnego domku ;) i budzi wspomnienia :) Piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale sa obie swiateczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki wielkie kochani za tyle budujących komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się kolorystyka i warstwy. Świetna karteczka!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo mrozna;) Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropka - Marta DT

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest cudnie zmrożona :) Wyczarowałaś prawdziwie zimowy krajobraz:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Magic winter card! Thank you for crafting with I KROPKA!
    Hugs, Veronika

    OdpowiedzUsuń