piątek, 14 listopada 2014

Urodzinowe piano!

Dziś  u mnie kartka urodzinowa w nietypowym kształcie

Od razu muszę przeprosić za złą jakość zdjęć.... 
światła słonecznego chwilowo u nas brak a i porządnej lampki nie mam.
Muszę się koniecznie zaopatrzyć!

Ale przejdźmy do kartki, długo myślałam w jakim ją kształcie zrobić...
Wiele pomysłów przeszło mi przez głowę ale w końcu wykorzystałam fortepian. 
Kartka jest dla dziewczyny, która kocha muzykę, dlatego myślę że jej się spodoba

Oto efekt mojej pracy


Wykorzystałam papiery Just a Note -  scrapakivi 
oraz Rozalia w ogrodzie - Studio 75


Duże róże ręcznie robione z wykrojnika Joy crafts,
małe różyczki pochodzą ze Szmeka


Napis to stempelek


Kartka ta ma wiele warstw w całkiem innym wydaniu niż dotychczas u mnie 
wydaniu :) 


Kartkę posyłam na:

14.11


oraz 

24.11


Tyle na dziś!

Pozdrawiam i dziękuję
Ola


12 komentarzy:

  1. Interesujący pomysł. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny fortepian :-))) Pięknie wyglądają kwiaty na tym szarym tle :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka i do tego oryginalna, w sam raz dla konesera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na kartkę !!
    Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający i bardzo pomysłowy! Wygląda jak prawdziwy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Och i mnie też kusi taki fortepian - ten jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. traumhaft schön gelungen, liebe alexandra....deine idee mit dem kartenformat ist sehr apart....
    liebe grüsse zum wochenende...
    ruth..chen;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Danke Dir ruth..chen, Dziękuję wszystkim za tyle ciepłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł na kartkę! Świetne kolory i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń