czwartek, 20 listopada 2014

Nowe życie

Dziś u mnie recyklingowo!
Po raz pierwszy robiłam takie cudo, ale uznałam że warto
Przeróbce uległo opakowanie po.....
.... po pringelsach. 

A oto co z niego wyczarowałam:


w pudełeczku obcięłam z obu stron boki, 
tak że zostało 18 cm tuby


Tubę okleiłam papierem Magicznej kartki - Wspomnienie 03


Na boczne ścianki wycięłam kółka z tektury i również okleiłam je,
tym razem jednak Magiczna kartka Venus i mars 002


Całość lekko potuszowałam brązowym Distressem



Kostką zagięłam tylną ściankę w miejscu zgięcia,
 do tego miejsca przykleiłam boki


Pudełeczko ozdobiłam koronkami oraz kwiatkami
Dorobiłam zamknięcie z ćwieka i sznurka 
oraz dokleiłam nóżki z perełek
i gotowe! :)

Tak wyglądało pudełeczko przed ;)


Moją szkatułkę na rodzinne pamiątki
zgłaszam na wyzwania:

25.11


oraz

26.11


I tyle na dziś :)

Kochani dziękuję wam wszystkim serdecznie że odwiedzacie mnie tak licznie
oraz że komentujecie moje prace.
To naprawdę dodaje otuchy :)
Dziękuję!

Pozdrawiam wszystkich
Ola






8 komentarzy:

  1. Cudo !!! Super pomysł i wykonanie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A Ola to chyba nie chce nagrody ode mnie ;)
    ps. Prześliczna praca!! Pozdrawiam i powodzenia w wyzwaniach :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Niesamowity pomysł, w życiu bym nie wpadła na to, że pudełko po chipsach może stać się małym cacuszkiem :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! :)
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń