czwartek, 6 listopada 2014

Energetyczny koktajl ciąg dalszy

Żeby nie było ja się po prostu zakochałam :)
Prima Dolls stamps!!! Uwielbiam :))

Dziś kolejna praca z ich udziałem.
Tym razem zrobiłam mały komplecik na pożegnanie...
Osoba obdarowana zaczyna nowy rozdział w życiu,
więc potrzebuje troszkę wsparcia. 
Stąd nawiązanie w pracy do spełniania marzeń oraz wsparcia przyjaciół.

Uwaga dużo zdjęć


Tym razem w ruch poszły papiery Mała Czarna - Studio75
oraz  Kolorowa Łąka - Galerii Papieru


Tekturka i kilka gotowych kwiatków


Do kompletu po raz pierwszy w moim wykonaniu 
zakładka do książki


Wieża Eiffla własnej produkcji


Sukienka Natalie również z Galerii Papieru
Aż nastanie świt


Komplecik już pojechał w świat :( 
Ale postanowiłam że zrobię kilka lalowych zakładek... 
jak to mówią szewc bez butów chodzi.
Czytając książki zakładam papierkami ;)


Zakładkę zgłaszam na wyzwanie



A cały komplecik za sprawą żywej czerwieni
 posyłam ponownie do

na wyzwanie Energetyczny koktail


Dzięki kochani za odwiedziny i za komentarze.
Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. oh liebe aleksandra,einmalig und wunderschön....mit diesem set machst du bestimmt sehr viel freude...
    liebe grüsse
    ruth..chen:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejciu....
    Kartka piękna !!
    Ale zakładeczka rewelacyjna !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet, rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju ja też jestem w nich zakochana! Niech ten mikołaj szybciej przychodzi! :)
    Karteczka śliczna ale ten tag... bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplecik, zakładka zachwyciła mnie!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK i Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie :-)
    sporo szczegółów ale nieprzeładowane

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki wielkie za tyle ciepłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. och, co za elegancja podkreślona przez te piękne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super komplecik :) Dziękuję za wspaniałe przydasie, karteczkę i upominek świąteczny . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna praca. ♥ Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń