niedziela, 16 listopada 2014

Black & white

Dziś expresowa kartka na expresowe wyzwanie urodzinowe 3#3
do Rapakivi.
Długo myślałam jakby tu zrobić biało czarną kartkę
 nie będąc w posiadaniu biało czarnych papierów.
A więc postanowiłam użyć po prostu białego i czarnego :)
( cóż za bystrość  umysłu haha  :)

A więc bez zbędnych słów przejdę do karteczki


Idealny wydał mi się papier UHK Gallery - Agarieus
oraz zwykły czarny karton


Dodatkowo użyłam stempelków ScrapBerry's 
i Stempel & Kartoon


czarna serwetka dodaje odrobinę elegancji


małe różyczki i listki dopełniają całość.

Kartkę posyłam na wyzwania:

16.11


oraz 

28.11


Dzięki serdeczne za miłe słowa pod ostatnimi postami :) 
Cieszę się że nie jestem tutaj sama :)

Pozdrawiam i rodzinnej niedzieli życzę!
Ola

19 komentarzy:

  1. Połączenie kolorów - niecodzienne, ale jakie oryginalne i eleganckie! Karteczka pieknie zaplanowana i wykorzystujaca mocny kotrast tych barw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolorki! Czarna serwetka wygląda tu bosko!
    Klasyczna elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna. Świetnie wykorzystałaś biel i czerń do stworzenia pięknej pracy. powodzenia wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest! Dziękuję za udział w zabawie z Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  6. Woooow, was für eine elegante und edle Karte, hervorragend.

    LG
    Ulla

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromnie mi się podoba ta kartka!

    OdpowiedzUsuń
  8. HI I love the monochromatic of this card, brilliant, many thanks for joining us at Cardabilities. x

    OdpowiedzUsuń
  9. Lace element is so beautiful! Such a wonderful card!
    Thanks for playing the challenge at Cardabilites :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję. Vielen Dank. Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  11. such a beautiful card, thank you for joining in with us over at Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ponadczasowe połączenie kolorów plus świetna kompozycja = super efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancka! Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Very nice card. Elegant.... Thank you for joining us at the Cardabilities. Ilona

    OdpowiedzUsuń
  15. Красивая открытка, интересное решение скетча) Спасибо от блога "Cardabilities"

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna kartka :) Dziekuję za udział w wyzwaniu Cardabilities :)

    OdpowiedzUsuń