piątek, 17 października 2014

Wieniec z liści

Witajcie kochani dziś niespodzianka....
Oto moja wyróżniona praca "Kawa czy herbata" 
Jestem przeszczęśliwa :)


To miłe że moje prace podobają się jeszcze komuś.
Dziękuję bardzo!

I tak szybciutko jeszcze moja dzisiejsza praca.
Jesienny wieniec na drzwi.


Wianuszek powstał z witki brzozowej, liści klonowych
 i traw przyniesionych ze spaceru


Kolorowe listki klonowe całkiem łatwo zwijają się w różyczki.


Jako wykończenie  kokardka z siatki jutowej


Wieniec już zawisł na drzwiach :)

Zgłaszam na wyzwania:



oraz 


oraz 



Dziękuję za wasze odwiedziny i komentarze.

Pozdrawiam w ten ponury deszczowy dzień.
Mam nadzieję że jutro znowuż wyjdzie choć trochę słonko.


7 komentarzy:

  1. dziekuje za odwiedziny i mily komentarz.
    ps. fajny pomysl na roze w wianku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wianek !!!
    Świetny pomysł na wykorzystanie wszystkiego co można zdobyć na spacerze.
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. och jo......... a ja nie miałam czasu klonów nazbierać w tym roku ,
    chociaz sobie popatrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest naprawdę piękny :)
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe dzieło
    dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :)

    OdpowiedzUsuń