poniedziałek, 27 października 2014

Przywieszka na okrągło

Wracam dziś tym razem z kolejną pracą :)
Bez większych wstępów ...


Tym razem w ruch poszły papiery AltairArt - Dusk i Lost in space,


Kwiatki wykrojnikowe potuszowane, 
hmmm chyba wychodzą mi coraz ładniejsze :)


 Tekturki z wycinanki


Wstążka do zawieszenia


I tak oto wyszło :)

Pracę zgłaszam na wyzwania:



AltairArt - Wykreślanka

Ze wszystkich wykreślonych haseł do zrobienia mojej przywieszki wybrałam:
Baza-Papiery-wykrojnik-kwiat-tusz-tekturka-tasiemka

Dziękuję za wasze odwiedziny i komentarze pod poprzednimi postami,
naprawdę dodają otuchy i poprawiają humor w tę paskudną pogodę.

Dzięki i buziaki dla wszystkich :) 




12 komentarzy:

  1. Piękna zawieszka! Świetne połączenie kolorów, a kwiaty wyszły Ci wspaniale!
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i tyle pięknych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - dziekujemy za udział w wyzwaniu 123 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest!!!Powodzenia w wyzwaniach:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszka jest wspaniała !!!
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękna kartka - dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zawieszka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie WOW! Cudne kolory.

    Strasznie mi się podoba tu Ciebie. Dodaję do swojej listy blogów i na pewno jeszcze nie raz odwiedzę

    OdpowiedzUsuń