sobota, 11 października 2014

Pani Jesień

Za oknem dziś szaro i ponuro, choć szczerze przyznam wolę
tę ciepłą kolorową słoneczną jesień.
Ale urzekające kolory to nie wszystko co jesień nam daje!
Ja uwielbiam wszystkie owoce i warzywa....
na przetwory i na świeżo.

Dziś u mnie nietypowo po pierwsze bo debiut z prima doll stamps,
a do tego mój tag zainspirowany jest 
wierszem Marii Terlikowskiej - Jestem Jesień

JESTEM JESIEŃ

Jestem jesień z pełnym koszem
z pełnym koszem
Dobre rzeczy wam przynoszę
wam przynoszę.
Jabłka, śliwki, gruszki bery, pomidory i selery,
pomidory i selery.
 
Przyszła jesień do gosposi
do gosposi.
Czy gosposia o coś prosi,
o coś prosi.
Mam kapustę do kwaszenia,
dobre grzyby do suszenia, dobre grzyby do suszenia.
 
Idzie jesień z wielkim koszem,
z wielkim koszem.
Zajadajcie! Bardzo proszę! Bardzo proszę!
Ludzie biorą te podarki i chowają do spiżarki
i chowają do spiżarki.


A oto moja Pani jesień:


Stempel prima długo czekał i zbierał siły na pierwsze użycie :)


Dziurkaczowe listki potuszowane kolorowymi distressami.


Suknie starałam się zrobić w 3D


Wykorzystałam także stempel 3rd Eye oraz papier Joy Paper block bricks

Moją pracę zgłaszam do wyzwania:








Dziękuję za komentarze pod poprzednimi postami.

Pozdrawiam wszystkich życząc ciepłego słonecznego weekendu!

11 komentarzy:

  1. Piękny tag! Ale mam prośbę, byś nieco powiększyła zdjęcia, by można było szczegóły podziwiać :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Powiększyłam fotki mam nadzieję że będzie teraz lepiej bo według szablonu większe być już nie mogą.... :( Od technicznej strony blogowania mam zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Pani Jesień !!!
    Wspaniała aranżacja stemplowej lalki Primy.
    Może znajdę czas na jesienną interpretację mojej.
    Pozdrawiam i powodzenia życzę w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny tag! Pięknie wyszła Ci ta suknia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak..Pani Jesień zabraknąć nie mogło- uroczo : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny pomysł. Świetna Pani Jesień :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń
  8. pamiętałam fragmentarycznie ten wierszyk , mam sentyment do niego ogromny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne kolory i jak tu nie lubić jesieni :)
    dziekujemy za udział w wyzwaniu ScrapCafe

    OdpowiedzUsuń
  10. OOO ale super pomysł na jesień :) Piękny tag. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki wielkie za słowa pochwały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń