sobota, 18 października 2014

Mediowe szaleństwo

Dziś u mnie szaleństwo totalne.
Oczywiście jak na mnie :)
Bardzo podobają mi się wszelkie mediowe prace, ale jakoś 
nie mam jeszcze śmiałości brać się za jakieś duże projekty.
Pomalutku podpatruję, testuję, próbuję.
Dziś taka właśnie kartka! 


Papiery które pomogły mi w stworzeniu tej kartki to 
Aż nastanie świt - Galerii Papieru, 
Nie zapomnij mnie - Lemoncraft
oraz papier kraftowy


brzegi potuszowane, turkusem, różem i brązem z disstres


Ramka z masy plastycznej Clay, kilka różyczek i oto co powstło


Kartka powstała do mapki 


Ponadto użyłam palety kolorów:
21.10



Kartkę posyłam również na wyzwanie 
10.11


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad.

Pozdrawiam i miłego weekendu życzę :)

13 komentarzy:

  1. Świetna karteczka !!!
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka, świenie zgrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, no, zaszalałaś i to jak! Ślicznie!!
    Ja sama tez mam opory to mediowych prac :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyszło Ci to mediowanie, piękna kartka. Zapraszam do mnie po wyróżnienie i życzę powodzenia w wyzwaniach, bo cudne prace tworzysz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, media dają pracom indywidualny rys... Już się cieszę na Świąteczną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki serdeczne za odwiedziny i tak wiele miłych słów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka! Super sobie radzisz z mediami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobra interpretacja mapki. I karteczka super. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklep Ewa - Marta DT sklepu

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory i cała karteczka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar ;-D

    OdpowiedzUsuń