poniedziałek, 13 października 2014

Koszula

Dziś całkiem nie planowana karteczka urodzinowa dla Pana.
Nie miałam dużo czasu ani ochoty na wymyślanie, 
więc postanowiłam uszyć szybciutko jakąś koszule.

Wcześniej robiłam już i bardzo się podobała.
Tym razem jednak trochę inaczej.

Pomysł znalazłam tutaj.

A tu już moja kartka:


Papier UHK Gallery - Pastele
 oraz Magiczna Kartka - Rajski Ogród


Do wycięcia listków użyłam wykrojniki Marianne Design 
CR1245 i CR1253


 Stempel Crafty Moly



Kartkę posyłam na wyzwania:

31.10
Moja linia to sznurek- wykrojnik MD - kwiaty


Dziękuję za wasze odwiedziny i komentarze.

Pozdrawiam i miłego wieczorku życzę.


14 komentarzy:

  1. Świetna koszula !!!
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe obszycia :D Super efekt na takiej koszuli, bardzo fajna karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna męska kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cię za taką kartkę, ja nigdy jeszcze koszuli nie uszyłam :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula to genialna forma na szybką kartkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na kartkę dla każdego mężczyzny :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta koszula :) mi męskie prace sprawiają wiele trudności, a Ty tak po prostu - usiadłaś i zrobiłaś :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super koszula! Rewelacyjne przeszycia maszynowe! Sama muszę w końcu zaprzyjaźnić się z maszyną do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Pasji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza! Dziękujemy za udział w naszej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, miło mi słyszeć tyle komplementów :))

    OdpowiedzUsuń