piątek, 24 października 2014

Jesienny wianuszek

U mnie za oknem dziś 6 stopni C brrrrr, nie lubię!
Co jak co ale czasu na kartkowanie pewnie będzie więcej 
(a przynajmniej taką mam nadzieję).

Karteczka taka jeszcze ciepła jesienna


Papier kraftowy, papier nr 10405 z Folia


Stempelek Crafty Moly, wykrojnik Memory Box


Tym razem kilka gotowych różyczek oraz jesienne znaleziska 
gałązki i żołędzie. 


Nad całością króluje przepiękny ptaszek wycięty z dodatków Magicznej Kartki

Kartkę posyłam na wyzwania:



oraz 



I to tyle jeśli chodzi o wyzwania :)


Ale dziś mam jeszcze nietypowe info ;)
A mianowicie jakiś czas temu dostałam nominację od Joli.
Dziękuję jeszcze raz ;) 
Pytanie jakie zadała Jola brzmi:

Co jest w stanie tak naprawdę Cię rozbawić?

Moja odpowiedź:
Niby proste pytanie a jednak dość rozległe :) 
Czasem może to być dobry kabaret a czasem fajna komedia.
Albo kawał opowiedziany przez znajomą/ego.
Ogólnie wychodzę z założenia że śmiech to zdrowie!
Tak najwięcej powodów do śmiechu jednak dają mi 
moi ukochani synowie :)

Ciągnąc zabawę dalej nominuję:

- Justynę - Pracownia w domowym zaciszu
- Kasię - Pracownia Esme
- Joasię - Joanna Scrapuje

Czym dla Ciebie jest kartkowanie i prowadzenie bloga?

To tylko zabawa, można skorzystać lub nie...

Z  reguły jestem przeciwna wszelkim zabawom łańcuszkowym,
 ale w tym wypadku myślę że to fajny sposób na poznanie się.

Pozdrawiam i zdrówka życzę :)
Mnie niestety w tym roku dopadła grypa :(

12 komentarzy:

  1. Fajna jesienna kartka :) .Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Napisz mi proszę na mojego maila (justyna.kostek9@gmail.com) swój adres, bo do Ciebie właśnie powędruje moja świąteczna karteczka w zabawie z bloga Artimeno. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tu pięknie u Ciebie :) bardzo dziękuję za wyróżnienie :) jest mi niezmiernie miło :) postaram się odpowiedzieć na to pytanie :) i za wizyty i komentarze u mnie - również dziękuję :) P.S. hehe... W Pracowni w domowym zaciszu masz podlinkowaną Pracownie Esme ;) nawet miałam moment wahania, czy to na pewno o mnie piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za pomyłkę, już poprawione :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna jesienna karteczka !!!
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się połączenie brązu z niebieskim, do tego jeszcze żołędzie i szyszki - pięknie wyszło.
    Mnie też najbardziej bawią dziecięce pomysły i powiedzonka. Często wspominamy z córką Jej wybryki z dzieciństwa. Dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wkomponowane te żołędzie, wianuszek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super urodzinowa karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczna praca ze wspaniala zdobycza ze spaceru :) Czy mozesz mi podpowiedziec jakiego papieru MK uzylas ? Dziekuje za udzial w zabawie z Magiczna Kartka ! xoxo Aneta

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :) Z MK użyłam papieru Rajski Ogród a konkretnie w górnej części kompozycji jest wycięty przepiękny ptaszek.

    OdpowiedzUsuń