wtorek, 23 września 2014

Zdecydowanie kawa

Dziś u mnie karteczka na wyzwanie Kawa czy herbata?
Ja zdecydowanie kawa,
 cudowna, aromatyczna, tradycyjnie z rana po śniadanku, choć i czasem zdarza się 
zielona herbata lub Rooibos.

Ale wracając do Kartki :)

W całości powstała z papierów
 Magicznej Kartki - Rajski ogród





Kwiaty zrobiłam z filtrów do kawy lekko potuszowałam.
Największy problem sprawiło mi ucho od filiżanki....
:))

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
w AltairArt Kawa czy herbata


Tradycyjnie dziękuję za wasze odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. ale piękny bukiet w filiżance ;)
    dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka :) Szalenie mi się ten bukiet podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny bukiet w filiżance ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń