wtorek, 9 września 2014

Szara eminencja

Kolejna karteczka z wykorzystaniem papierów 
Galerii Papieru - aż nastanie świt.
I tym razem rameczka , ale już w zupełnie innym wydaniu.


Nie mam ostatnio czasu przysiąść do kwiatuszków.... :(
dlatego i tym razem wykorzystałam już gotowe.
Mam jednak nadzieję że w końcu uporam się ze wszystkim i przysiądę 
do nowych wykrojnikowych zdobyczy.


Jak widać uwielbiam kartki warstwowe.
Kilka  przedarć, przeszycia ( z trudem bo maszyna do szycia nie chciała współpracować :))
Dodatkami są koronka i róże na tiulu.



Długo zastanawiałam się nad wyborem kontrastowego koloru,
 ale w końcu zostałam przy zielonym.
Jakoś mi się spodobało. 


Pierwszy raz eksperymentowałam ze sztuczną rosą....
....no cóż jeszcze dużo pracy przede mną :D


I tyle. Co wy na to?

Kartkę posyłam na wyzwania:




oraz


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
W miarę możliwości staram się komentować i rewizytować .

Pozdrawiam i miłego dnia życzę !!!

9 komentarzy:

  1. Warstwowo, z przedarciami i z przeszyciami, czyli wszystko, co lubię :) Bardzo ożywcza zieleń, całość prezentuje się rewelacyjnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna! Podziwiam dobór kolorystyki, bo sama bym się pewnie nie odważyła (a - jak widać - warto!).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny, cieszę się że jeszcze komuś się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne kolory. Dziękuje za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartka ;)
    ciekawe połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowo. Dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowym naszego ABC. =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Droga, kartka jest przepiękna!!!pięknie połączyłaś kolory i te warstwy, te przedarcia- cudo!
    dziękuję Ci za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawa kolorystyka

    OdpowiedzUsuń