sobota, 13 września 2014

Recyklingowe wspomnienia z wakacji

Dziś tak troszkę recyklingowo :)

Uwielbiam podróże, 
 zawsze jak tylko jest możliwość (czyt:  czas i pieniądze),
staram się to wykorzystać.
Ale jak to zwykle bywa po każdej podróży mam problem 
gdzie ukryć wszystkie zdobycze.

Tym razem zbuntowałam się przeciw piętrzącym się torebką, torebeczkom, 
pudełkom poupychanym gdzieś na strychu!

Tegoroczne przepiękne muszelki i inne skarby zebrane na urlopie 
postanowiłam ładnie oprawić. 
Stąd też pomysł na recyklingowe pudełeczko,
czyli stare pudełko po butach lekko przerobione.

Oto jak się prezentuje


Starałam się uzyskać efekt starego drewna, 
jednak ciężko to uzyskać za pomocą farb plakatowych :)


Piasek imituje pasta strukturalna dodatkowo pomalowana,


stara siatka po cebuli przerobiona na sieć rybacką,


Kilka muszelek, cekinów, perełek. 


Pudełko już ukryło wszystkie tegoroczne zdobycze.
Muszelki, patyczki, bursztynki, które na pewno jeszcze się przydadzą :)

Pudełko posyłam na wyzwania:







Kochani
dziękuję bardzo serdecznie za liczne odwiedziny i komentarze.
Jest mi niezmiernie miło że ktoś tu zagląda.

Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej soboty!

5 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem, pięknie zalterowane pudełko. I wspaniała pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pełna podziwu, super pomysł i jak pięknie wykonany. Mam nadzieję, że wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za słowa uznania, naprawdę wspierające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing work! Thank you for taking part in I Kropka challenge!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna praca ... morskie klimaty - wakacyjne wspomnienia !
    Piękne pudełeczko stworzyłaś !
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu ! Pozdrawiam - Bea (DT AltairArt)

    OdpowiedzUsuń