środa, 24 września 2014

Piankowe listki

Za oknem ponury zamglony i zimny dzień wrrrrr... 
Jak co dzień zasiadłam do porannej kawy i korzystając z chwili 
publikuje ten post.

Dziś bardzo prosta kartka bez warstw, przeszyć koronek itp.
Jestem początkująca więc wielu rzeczy mi jeszcze brakuje...
Postanowiłam dziś stworzyć własne stempelki!

I tak pierwsze co mi wpadło do głowy to 
arkusze piankowe.....
Postanowiłam spróbować wyciąć Big shotem i sprawdzić czy się nada.

I w ten oto sposób powstały stemple jesienne listki.


A oto szybka kartka z ich wykorzystaniem.


postemplowany tuszem do embosingu papier wizytówkowy
stanowi całe tło. 
Świetnie daje się koloryzować!


Kwiatek, kilka listków, stempel 


10 min i kartka gotowa.

       Przepraszam za złą jakość zdjęć ale pogoda za oknem   
                                                       niestety nie ułatwia :(                                                

Kartkę posyłam na wyzwania:



oraz 



Dziękuję i pozdrawiam :))


7 komentarzy:

  1. Super! bardzo mi się podoba! Dziękuję za udział w wyzwaniu!
    Joasiaam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stemplowanie. Dziękuję za udział w Wyzwaniu Kartkowe ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomysłowa jesteś gratki

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka i piękne kolory! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow :) świetny pomysł na stemple i super kartka - uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń