piątek, 12 września 2014

Magiczna Kartka


Dziś kolejna kartka znienacka.
Rano przeglądając facebooka trafiłam na apel mamy Mateuszka
Od razu pomyślałam o moich dwóch synach.... 
Łza mi się w oku zakręciła, bo cóż może być gorszego 
niż nieuleczalna choroba dziecka :(

Nie mogę pomóc, ale przynajmniej mogę sprawić żeby mały Mateuszek 
poczuł się ważny.



W dobrym uczynku pomogły mi papiery Magicznej Kartki - Mali odkrywcy


Kilka ciachów, kilka machów, trochę wstążki i perełek.


Mam nadzieję że spodoba się małemu Mateuszkowi.

Kartkę posyłam na wyzwanie 


wykorzystałam linie: wstążka-kolor niebieski albo żółty-perełki

Pozdrawiam 

4 komentarze:

  1. Urocza karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka. Bardzo fajne połączenie poszczególnych elementów. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i radosna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie pozytywna kartka!! podróż balonem, ehh... :)

    OdpowiedzUsuń