poniedziałek, 15 września 2014

Liftowanie z paletą barw

Poniedziałek upłynął jak znakiem zaległych prac domowych.
Nie wiem czy to czas leci jak szalony, czy tylko mnie brakuje czasu....
Ech, nie ma co trzeba działać!

Dziś mam mały lift, który zrobiłam według palety kolorystycznej.
Ciekawa byłam jak to wyjdzie... ale oceńcie sami!

Pod lifting szła przepiękna karteczka Ladybug


Paleta kolorystyczna z Diabelskiego Młyna


a tak oto jak wygląda mój lift:


Papiery stanowią totalny mix:
Magiczna kartka - Skarby czasu
UHK Gallery - Espresso
13@rts - in your eyes
Rapakivi - just a note


Kwiatki własnej roboty :)




Tekturka z Wycinanki,
Napis pochodzi z Magicznej Kartki.


Kartkę posyłam na wyzwania do:



na Lift kartkowy 


Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Pozdrawiam serdecznie!



2 komentarze:

  1. Piękny lift, najbardziej podoba mi się ten kwiatek w kropki. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna interpretacja. Świetnie dobrane kolorki.Super wyglądają te ażurkowe wycinanki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń