wtorek, 30 września 2014

Już prawie październik

Witajcie kochani tak jak w tytule :)
Już prawie październik.... to niesamowite jak ten czas pędzi!

Mimo że uwielbiam jesień to już czuje ten chłód w powietrzu... :(
... ale póki co trzeba wykorzystać na maksa ostatnie 
promienie słoneczne i chłonąć te przepiękne kolory natury.

A odnośnie tematu mam dziś dla was kolejną kartkę.
Tym razem taką w nietypowym kształcie.


Papier to brystol pokolorowany tuszami dodatkowo po embosingu



Kilka kwiatków, brokatowy ozdobny pączek oraz tekturka z 
Magicznej Kartki



Uwielbiam liście klonów, przebarwiają się tak cudownie że
nigdy nie mogę się na nie napatrzeć.


Kartkę posyłam na wyzwania:

do Magicznej Kartki W jesiennym kształcie




Digital Paper by Janet Jesień już chadza po drogach


I to tyle na dziś :)

Dziękuję za wszystkie miłe słowa.

Miłego wieczorku wszystkim życzę, a ja lecę sprzątać po kuchennym malowaniu 
:)


6 komentarzy:

  1. Piękny jesienny klimat w ciekawej formie! Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na kształt kartki, takiej nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam liście klonów jesienią. Przebarwiają się tak cudnie że nie mogłam się oprzeć żeby się nimi zainspirować :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale ozdobiłaś listek klonu :)) Dziękuje za udział w wyzwaniu Digital PAPER

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział we Wrześniowym Wyzwaniu Digital Paper!!

    OdpowiedzUsuń