niedziela, 7 września 2014

Jesienny wianuszek

Uff no w końcu. Dziś się udało!
Od miesiąca mnie tu nie było, ale urlopowanie się już
skończyło i czas wracać do szarej rzeczywistości.
Między praniem, prasowaniem a ogarnianiem pourlopowym postanowiłam 
trochę pokleić :)

I tym sposobem powstała taka sobie  jesienna karteczka
zainspirowana tym zdjęciem


A tak oto jak się prezentuje:


Do zrobienia użyłam papierów AltairArt - Lost in Time
oraz Galerii Papieru - Aż nastanie świt.


Wianuszek upleciony wykrojnikiem memory box,
ramka to wykrojnik Joy crafts.


Dodatkowo swoje miejsce znalazły gotowy słonecznik,
 oraz dziurkaczowe listki klonowe.


Wszystko lekko potuszowane.
Zwieńczeniem jest napis "Dla Ciebie" -latarnia morska.

Uwielbiam lato i ubolewam że kończy się tak szybko,
 ale przyznam że kolory jesieni przebijają wszystko!
Oby tylko nie padało a też będzie pięknie :)

Moją kartkę posyłam na



Już niedługo wrócę z kolejną pracą :)

Dziękuję za liczne odwiedziny i wszystkie komentarze.
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Piękna, jesienna kartka Ci wyszła :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jesienny wianuszek okala tę uroczą budkę, fantastyczna kartka

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesienne barwy, na wykrojnikowy wianuszek długo polowałam i w końcu też mam :) Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka! Świetna interpretacja wyzwania!!!

    OdpowiedzUsuń