środa, 17 września 2014

Jesienny lift

Mimo że tu na Bawarii gdzie mieszkam drzewa są jeszcze całkiem zielone,
to już widzę oczami wyobraźni te przepiękne przebarwione na wszystkie kolory 
brązu, czerwieni i pomarańczu. 
Uwielbiam!!!

Dziś mam własnie taką jesienna pracę, zainspirowaną muzyką, 
jesiennymi kolorami. Jest to mój lift przepięknej kartki Klaudii


Tak wygląda oryginał:



A to już moja wersja


Tym razem użyłam papierów wizytówkowych w wersji oryginalnej
 oraz potuszowanych distressami 


Różyczki wykonałam osobiście według kursiku  tutaj


Do tego przeszycia, wykrojnikowe  wycinanki, 



Jak wam się podoba efekt końcowy?

Pracę posyłam na wyzwania:







Pozdrawiam cieplutko :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładną korteczkę zrobiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo dziewczyny :) Mapka cudowna więc nie chciałam jej zbytnio zmieniać. Z róż jestem dumna bo po raz pierwszy wyszły mi takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka z pięknymi różyczkami w jesiennych kolorach:) Dziękuję za udział w wzywaniu Craft Szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jesienna interpretacja :) dziękuję za udział w wyzwaniu AP ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna kwiatowa kartka!!!!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty ułożone są przepieknie! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFT SZAFY.

    OdpowiedzUsuń