środa, 16 lipca 2014

Soczysta cytryna z miętą

Kochani w końcu dziś uciekłam ze szponów obowiązków :)
Ostatnie dni po prostu utonęłam w owocach.... Efektem  moich prac jest ale zapas zimowych dżemów soków i powideł, a nawet znalazł się między słoiczkami jakiś likierek na ponure dni  ;)

Wczoraj nadrabiałam zaległości w necie, na waszych blogach oraz szukając ciekawych wyzwań.


I tak oto dziś mam coś co nazywa się liftem :)

Oryginał to kartka  Olenka_ja 


Kolory mojej kartki również nie są dziś przypadkowe, soczysta cytryna i delikatna miętka
to cudne zestawienie w otoczeniu odrobiny bieli i szarości,
  pochodzą z tej oto palety kolorystycznej



A tak przedstawia się mój lifcik


Papiery które użyłam to Pastele- UHK Gallery


Kwiatki ręcznie robione z wykrojnika Sizzix Jima Holtza- Tattered florals, 
listki to wykrojnikowe wycinanki od Spelbinders, 


sznureczek, kilka perełek, odrobina tiulu


Wykorzystałam Digi Stempel pochodzi stąd


Pracę zgłaszam na wyzwania:



oraz 

na wyzwanie z gościem  na blogu Rapakivi



Dodatkowo kartkę posyłam również do


Wybrana przeze mnie linia to sznurek -co njmniej 3 kwiatki - półperełki 
oraz  sznurek - co najmniej 3 kwiatki - napis

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze!

Pozdrawiam wszystkich i udanego urlopowania życzę  :)

Do zobaczenia już niedługo
wasza Oleśka :))

9 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty i cudowna kompozycja!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale zliftowana praca i piękna kompozycja kwiatowa :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny za ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super lift i piękne kolory. Powodzenia :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny lift- cudne kwiaty!!! Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTY

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny lift!
    dziękuję za udział w naszej zabawie z PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję serdecznie, cieszę się że jeszcze komuś podoba się moja praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta żółta kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kompozycja kwiatowa!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń