środa, 2 lipca 2014

Ślub na mostku

Dziś za oknem kolejny pochmurny dzień.... Co chwila pada, szaro i ponuro.
Powieki opadają więc trzeba się ratować popołudniową kawą.
W ramach walki z niskim ciśnieniem postanowiłam zasiąść do komputera.

Mam dla was kartkę ślubną, którą przygotowałam dla 
moich dobrych znajomych Ani i Łukasza


Jest to kolejna kartka wykonana na cudownych papierach
 Galerii Papieru-Deszczowa piosenka



Przepiękna tekturka z wycinanki
Tekturka z napisem od CraftyMoly


Wstążka koronkowa, róże na tiulu, kwiatki i perełki


 Do tego wszystkiego oczywiście pudełeczko


Kartkę posyłam na wyzwania:

ScrapAndMy Wyzwanie czytelnika
#04 




oraz 


Moje słowa dla skrótu WOPR to:
Wstążka koronkowa, warstwy, welon
Owal, organza
Para, perełki, przedarcia,
Róże, różowy


Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Dużo słońca wszędzie i wszystkim życzę!

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się kolorystyka! Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet. Bardzo fajny pomysł na welon ;)
    No i pudełko ekstra :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna praca !!! Serdecznie dziękujemy za udział w Wyzwaniu ScrapCafe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe! :)

    OdpowiedzUsuń