niedziela, 20 lipca 2014

Podziękowanie w formie gate fold

Kochani dziś u mnie gorąco i parno, zbiera się na burzę.
Nie da się wytrzymać na zewnątrz, więc najwyższy czas 
zrobić coś pożytecznego wewnątrz :)

A ja mam kartkę z podziękowaniem, nietypową bo kartkę typu gate fold.
Kursik na nią znalazłam  TUTAJ

Tak jakoś mi się pięknie w sytuację wpasowała akurat ta forma :))

Uwaga dziś wyjątkowo dużo zdjęć


Papier Magiczna Kartka - Venus i mars, 
którym jestem wręcz oczarowana.


Kwiatki własnej produkcji


Ledwo co zmiścił się krótki tekścik :)


Wewnątrz kryje się zdjęcie klasowe.
Po lewej i prawej stronie bedą karki z podpisami uczniów
( jeszcze w trakcie zbierania podpisów )


Mała rameczka z masy clay. 
Ostatnio do mnie dotarła i nie mogę się oprzeć aby je wykorzystać.
Specjalnie dla SP wykorzystałam papierową koronkę z serduszkami


I tak oto dziękujemy naszej Pani za wspólnie spędzone dwa lata.


Mnie się podoba mam nadzieję że Wam choć troszkę też.


Kartkę posyłam na wyzwania: 





Wybrałam linię: niebieski - motyl - kwiaty


Oraz do Skrapujących Polek na wyzwanie kartkowe



Wykorzystałam kursik na gniecione listki tutaj

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo.

Pozdrawiam Was serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Piękna kartka :) śliczne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna praca i z pomysłem! Super wykorzystanie papieru! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki! :)

    OdpowiedzUsuń