poniedziałek, 21 lipca 2014

Kwiatki i motyle według mapki

Witajcie kochani.
Dziś przez ponad pół dnia leje jak z cebra....,
nie narzekam bo ogórki czekały na kiszenie a do tego 
mój chytry plan zakładał zmajstrowanie szybkiej  kartki 
według tej oto mapki :)


Teraz kiedy wszystko już gotowe, posprzątane 
 i dzieci nakarmione mogę z czystym sumieniem zasiąść 
i zrobić jakiś krótki wpis!

Ale dość już gadania oto efekty mojej pracy:


Wykorzystałam papier UHK Gallery - Weekend


Tekturka z Wycinanki "zembosowana" i lekko potuszowana


Motylki to stemple Viva decor - Flowers and Butterflies


Kwiatki dziurkaczowe własnej roboty


Całość lekko potuszowana.

Kartkę zgłaszam na wyzwania:






Życzę wszystkim miłego wieczorku.

Pozdrawiam serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. Prześliczna i to wykorzystanie mediów rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za udział w naszym motylowym wyzwaniu ABC. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję również :) Z mediami nie mam jeszcze zbyt dużej wprawy ale staram się jak najczęściej po nie sięgać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka, bez natłoku detali, motyle są super, podobnie jak i tuszowania:) Czyżby koleżanka ze Śląska:)? To już kolejna kartka z niemieckim napisem. Muszę je podpatrzeć, bo czasem muszę coś wysłać do Niemiec, a ja ni w ząb tego języka nie znam, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :) Ja z centralnej Polski ale na Bawarii mieszkam więc siłą rzeczy czasem coś po niemiecku napisać muszę ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. no no, rewelacyjna interpretacja mapki, super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wykorzystałaś tą mapkę, karteczka wyszła świetna. bardzo mi się podoba to "rozdarcie" z którego wychylają się kwiaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie połączone kolory, praca robi wrażenie :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu, Magda DT GOscrap

    OdpowiedzUsuń