poniedziałek, 16 czerwca 2014

Wakacyjnie i plażowo

Kochani jakoś ostatnio brak czasu mnie dopadł!
pięknie i słonecznie, w domu lepiej nie mówić zaległości 
między innymi w prasowaniu, a już o kartkowaniu nie wspomnę....
Dzieci ciągną na dwór i co na to poradzić....

Dziś mam kartkę już lekko wakacyjną!
Niestety nie jestem jeszcze w posiadaniu papierów 
o morskich fakturkach nad czym bardzo ubolewam, ale jakoś 
się udało zaimprowizować :)

Oto efekt:


Baza z UHK Gallery - Pastele


Tło i latarnia morska wygooglane :)


Moja rada dla wszystkich urlopowiczów:
Oddychaj pełną piersią :)
Łap słońce bez stresów!


Kartkę posyłam na wyzwanie:





oraz do 
Skarbnicy Pomysłów - Koniec szkoły - Wakacje


Wszystkim planującym już wakacyjne podboje życzę dużo słonka.

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Świetna kartka :) brak marynistycznych papierów nie przeszkodził w stworzeniu rewelacyjnej, prawdziwie morskiej pracy :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny lift :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawarłaś wspomnienia znad morza i wyszła piękna praca. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca :) Cała kompozycja na tagu jest wyjątkowa. Dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ciekawa interpretacja!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK!

    OdpowiedzUsuń