niedziela, 8 czerwca 2014

Tęczowy patchwork!

Niedzielny poranek, słoneczny, piękny iście letni.
Taką też mam dziś kartkę.
Letnią, wesołą, tęczową.



Kartka może być wręczona zarówno dziewczynce jak i chłopcu.


Ponieważ mój mały synuś zabawił się moim tekturkowym konikiem, 
dlatego musiałam sama wyciąć ręcznie :)


Tło patchworkowe składa się z 9 kawałków, 
ale tak mnie jakoś natchnęło żeby zrobić je różnej wielkości


Kartkę posyłam na wyzwania do:



Wyzwanie Pracowni Rękodzieła SZOK


Oraz na wyzwanie w Art - Piaskownicy


Pozdrawiam serdecznie :)
Jak zwykle dziękuję za wasze odwiedziny i komentarze.

Miłej niedzieli życzę!

3 komentarze:

  1. Prześliczna i kolorowa karteczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna dopieszczona kompozycja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń