niedziela, 22 czerwca 2014

Ramka typu shadows box

Witajcie w słoneczny niedzielny wieczór, wreszcie mam chwilkę dla siebie.
Dziś będzie fotkowo :)

Ramka!!!
Moja pierwsza! Ciężko jakoś było mi się za nią zabrać. 
Kompletnie nie wiedziałam jak zacząć...,
ale jak już zaczęłam poszło z górki :)

Hmmm efekt końcowy zadowalający, 
ale oceńcie sami.


Za podstawę posłużyła mi ramka Mini 5 Shadow Frame.
Dziś zaszalałam z mediami :) gesso, tusz kredowy, tusz pigmentowy.


Tekturki z Magicznej Kartki


Tym razem użyłam gotowych kwiatków.


Papier to UHK Gallery Hot&Cold.


Literki filcowe to już ostatni dodatek!


Ramkę zgłaszam na:



oraz  



Kochani dziękuję wam za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam i miłego wieczorku życzę!

6 komentarzy:

  1. Piękna ramka i super kolory. Bardzo mi się podoba połączenie brązu z niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za miłe słowa :) Brązy, niebieskości i turkusy to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne wykonanie i zestawienie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, cieszę się że sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ramka :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń