środa, 18 czerwca 2014

Pastelowe okienko

Dziś w piękny, słoneczny dzień chciałabym wam pokazać kolejną kartkę!

Do stworzenia jej zainspirowało mnie to oto zdjęcie:


Jest to inspiracja na  Wyzwanie z Gościem
na blogu Rapakivi

Kolory pastelowe i to okienko o którym nie mogłam przestać myśleć :)
Po prostu musiałam coś stworzyć bo nie chciało mi to dać spokoju!


Użyłam papierów Studio75 - Rozalia w Ogrodzie,
Galeria papieru - Usłane różami.


Kwiatki wycięte z papieru Magicznej Kartki - Kwitnące Fantazje
Listki to stempelek My paper world


Okienko wycinanka własna :)


Dodatkami są koronka materiałowa, koronka z serwetki papierowej,
a także róże na tiulu


Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie miesięczne  Rapakivi


Wyzwanie bez użycia wykrojników i dziurkaczy


oraz w wyzwaniu Koronki
Na blogu Przyda-się


Dziękuję wszystkim za odwiedziny oraz pochlebne komentarze

Pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

  1. Śliczne okienko wyszło i połączyłaś ze sobą tyle różnych papierów, mnie to nigdy nie wychodzi. To zdjęcie i mnie urzekło. Chciałabym mieć taką ławkę pod oknem. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jak tu nie podziwiać prac u Oleski. Pięknie :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna. Dziękuję za zabawę z Magiczną Kartką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu
    DT Przyda się

    OdpowiedzUsuń
  5. pozglądałam, pozaglądałam, spodobało mi się, będę wpadać :-)

    OdpowiedzUsuń