niedziela, 29 czerwca 2014

Kartka z przepiśnika

Witajcie w niedzielny wieczór.
U mnie pada dziś cały dzień, a to sprzyja robótkom wszelkiego typu :) 
Sezon truskawkowy już prawie zakończony, 
truskawki w słoikach będą wspomnieniem lata jeszcze przez długie miesiące,
 ale ja postanowiłam oprócz tego, że stworzę sobie mały przepiśnik 
z moimi ulubionymi przepisami na przetwory.

Dziś truskawki :)





Do stworzenia projektu użyłam papieru
 Rapakivi - Just a Note #3

Kartkę z przepiśnika posyłam na 



Mam nadzieję niedługo powrócić do kartek z przepiśnika :)
w końcu sezon przetworowy  dopiero się zaczął

Pozdrawiam Was serdecznie i oczywiście dziękuję za 
odwiedziny i wszystkie miłe słowa :))

4 komentarze:

  1. Super pomysł z takim przepiśnikiem na przetwory. Też muszę o czymś takim pomyśleć. Piękna truskawkowa strona :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa ta strona, podoba mi się :)
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. truskawkowa strona do przepisnika wygląda bardzo apetycznie, mniam. :)
    Dziękuję za udział w zabawie w Scrapgangu. :)

    OdpowiedzUsuń