czwartek, 22 maja 2014

Wyzwanie z marką

Witajcie kochani w piękne słoneczne popołudnie.
Mam dla was drugą okrągłą karteczkę. 
Tak jakoś mnie naszło :)

Kartkę przygotowałam na majowe wyzwanie z  Scrap Pasją


w bingo zaznaczyłam linię:
KWIATY - WYKROJNIK MARIANNE DESIGN - ZIELONY

Oto jak się prezentuje moja praca :)


Użyłam papieru UHK Gallery - Fruits of the Forest 


Wykrojniki Marianne Design które użyłam to 
CR 1244 i CR 1245


Jestem na etapie produkcji wszelkiego rodzaju kwiatków,
 dlatego też i tutaj ich użyłam.
Do perfekcji jeszcze mi daleko ale wychodzą coraz ładniejsze :)




I tyle na dziś!

Oczywiście dziękuję wszystkim tu zaglądającym.
Dziękuję za miłe komentarze.

Pozdrawiam i miłego wieczorku życzę ;)


8 komentarzy:

  1. Piękna kolorystyka tej kartki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Jakoś tak mi pasowały te kolory do osoby dla której karteczkę robiłam. :)

      Usuń
  2. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Pasji:))) Pienie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kartka!!! Pozdrawiam i dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak w zaczarowanym ogrodzie, ślicznie. Miło nam, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu Scrap Pasji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudna :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Pasji :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się że się podoba :))

    OdpowiedzUsuń