piątek, 16 maja 2014

Ukwiecony murek

Witajcie kochani w piątkowy poranek.
Dziś mam kolejną kartkę tagową.
Tym razem znów zmierzam się z mediami :)
Muszę szczerze przyznać, jakoś nieśmiało zabieram się
za mediowanie....
chyba nie jest to moją ulubioną stroną,
choć z drugiej strony pewnie brak wiedzy i praktyki 
odbiera przyjemność fajnej zabawy.

Tak prezentuje się moje dzieło ;)


Tło stanowi papier Joy Crafts - Bricks,
Na to uzyłam szablon cegiełek z czekoladowym inkiem Ranger,
Następnie szablon kwiatki z gesso i tuszami wodnymi.





Tag posyłam na wyzwanie UHK Gallery
Maj - użyj szablonu lub maski


No cóż mówią że trening czyni mistrza!
Dlatego chyba częściej muszę zabierać się za mediowe eksperymenty.

Jak zwykle dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Niebieskości z brązem pięknie zestawione:-) Uroczy tag !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag, zestawienie kolorów odważne, ale efekt mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie połączyłaś murek z kwiatkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie murku i delikatnych kwiatów. Dziękuję za udział w zabawie tagowej na UHK Gallery Inspiracje.

    OdpowiedzUsuń