niedziela, 4 maja 2014

Tea time

Witajcie kochani w niedzielny wieczór.
Majowy weekend dobiega końca, ja zdążyłam jeszcze popełnić 
jedną małą kartkę. 
Zaproszenie na herbatę dla przyjaciółek.

Kartkę posyłam na wyzwanie Kartkowe ABC
Temat: H jak Herbata



 Moja interpretacja tematu:


Kartka ma wielkość 18 -12 cm



Mały herbaciany imbryczek do którego zrobienia użyłam papieru Studio 75
z kolekcji Mała Czarna 01


Całość lekko potuszowałam ale przyznam że jakoś brak mi w tym temacie wprawy...
Nie  do końca wyszło tak jak chciałam :(


Przykrywka kryje mały bilecik na wiadomość.


Szablon i kursik znalazłam tutaj

I tyle na dziś, efekty mojej pracy oceńcie sami . 

Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie komentarze.

Miłego wieczoru życzę!


4 komentarze:

  1. dziekuję za miły komentarz fajny imbryczek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Imbryk wyszedł ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń