sobota, 17 maja 2014

Sen motyla w akcji

Witajcie,
kolejny zachmurzony dzień przed nami... :(
Zasiadłam do poronnej kawki i od razu postanowiłam sobie poprawić humor.
Tak, tak właśnie czuję się uzależniona od kartkowania
i od blogowania :)
No cóż wpadłam w sidła!!!

Oto moja kartka na dziś


Kartka powstała z papieru Galerii papieru - Sen Motyla



Elementy na bazie koła powstały z brystolu, który zembosowałam i potuszowałam.
Do tego własnoręcznie robiony kwiat.


Dopełnieniem jest mój skromny Digi stempel.


Kartkę posyłam na wyzwanie  W Art - Piaskownicy


oraz na wyzwanie # 70 
2 w 1 - producent i artysta



Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę!
Do zobaczenia niebawem :)

6 komentarzy:

  1. Jaki śliczny ten kwiatek! Całość również bardzo mi się podoba.
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! I bardzo przyjemne uzależnienie :) Też tak mam ;)
    Pozdrowienia od Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwodzicielska ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kartka i piękny kwiat. :)
    Dziekuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie inna niz dotychczasowe!

    OdpowiedzUsuń