piątek, 9 maja 2014

muzyczne wyzwanie

Witam wszystkich w zachmurzony deszczowy dzień.
Dziś mam taneczną różową karteczkę.
Przygotowałam ją specjalnie na wyzwanie muzyczno - taneczne 123scrapujTy


Oto moja kartka:



Celowo wykonana całkowicie bez papieru do scrapbookingu.
Brystol i kolorowy papier do kopiowania, baza z papieru wizytówkowego.

Tekturka tancerki pochodzi od I-kropki.


Kartka nie posiada napisu ponieważ jeszcze nie wiem na jaka okazję jej użyje.

Ponieważ spełnia wymagania wyzwania # 10
na blogu.przyda-sie.pl
dlatego też dodatkowo posyłam ja i tam

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dużo słonka życzę!
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.
Już wkrótce wrócę ;)

7 komentarzy:

  1. Fajna, delikatna praca kartka, fantastyczne tło! Dziękuję Ci za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna. Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Przyda sie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za miłe słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna różowiutka :)
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-Się!

    OdpowiedzUsuń