poniedziałek, 12 maja 2014

Motylkowy raj

Witajcie kochani w zachmurzony poniedziałek.
Za oknem szaro i wietrznie.
Zasiadłam do porannej kawy i przy okazji
popełnię małe co nieco!

Dziś mam kwiecistą ramkę dla mamy.


Stara ramkę okleiłam sztruksowym materiałem,
Kilka kwiatków przeróżnych, parę listków i całe mnóstwo motyli!



Digi stempelek pochodzi z blogu Artimeno


Ramka utrzymana jest w moich ulubionych brązach i turkusach.


Motylki można znaleźć TUTAJ


Ramkę  zgłaszam na wyzwanie Kreatywnie i z pasją
Dla Mamy - praktycznie z owadem



I tyle na dziś :)
Mam nadzieję że rameczka się wam spodoba!

Pozdrawiam wszystkich!

7 komentarzy:

  1. Piękna i gustowna rama. Będzie wyjątkowym prezentem :) Na pewno długo będzie cieszyć oczy. Gratuluję i dziękuję za udział w naszym wyzwaniu http://www.e-kaleta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta ramka, mnogość detali nie przytłacza, a dodaje uroku. Śliczne motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca! Mnogość dodatków nie ujmuje uroku a wręcz przeciwnie.W dodatku motyle powalają ;) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu http://www.e-kaleta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ramka w pięknych kolorach!
    dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnie i z Pasją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za słowa otuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy!
    Zapraszamy na naszego bloga po specjalne wyróżnienie w podsumowaniu roku 2014! :)
    Gratulujemy i dziękujemy za udział w naszych wyzwaniach :)
    http://craftstylepl.blogspot.com/2015/01/blogowe-podsumowanie-roku-2014.html

    OdpowiedzUsuń