czwartek, 29 maja 2014

Guten Tag Bayern!

Kochani dziś mam taką sobie karteluchę prosto z Bawarii :)
Praca przygotowana na wyzwanie " W 7 dni do okoła świata:"


Kartka ma kojarzyć się z  jakimś krajem.
Mieszkam na Bawarii od paru lat, więc postanowiłam, że moja kartka 
będzie rodem z tego właśnie zakątka.


Tło stanowi barwy flagi bawarskiej.
Czerwone serce to pierniki bawarskie sprzedawane na każdym feście,
spodenki bawarskie no i oczywiście szarotki symbol Alp!






                                                

Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę :)
Dzięki za odwiedziny i komentarze.

5 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, a najbardziej to podobają mi się, te bawarskie spodenki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam kilka razy w Monachium, więc kojarzę te poszczególne motywy :)
    Super kartka! Świetne spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna. Super spodenki!

    OdpowiedzUsuń