wtorek, 27 maja 2014

Gościnnie w 123 Scrapuj Ty

Kochani dziś przypadł dzień, w którym oto po raz pierwszy mam okazję 
oficjalnie Wam się  przedstawić.
Nie ukrywam że to wielki zaszczyt dla mnie!
Niestety nie mam możliwości uczestniczyć w szkoleniach i innych tego typu zlotach,
nad czym bardzo ubolewam niestety mieszkam już od jakiegoś czasu 
na pięknej Bawarii co skutecznie uniemożliwia mi integrację z bratnimi duszami.

Tym  bardziej chcę podziękować 123 ScrapujTy
za możliwość zaprezentowania mojej skromnej osoby :)

Wyzwanie to Trzy kolory!

A oto moja kartka:


Praca wykonana z  kolekcji Craftlove -  Studio75





 Trzy Kolory to: brązowy - zielony - żółty

Miłej zabawy wszystkim życzę :)

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!


4 komentarze:

  1. Urocza kartka :) Dziękuję Olu za wytyczne! Miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziękuję za możliwość przedstawienia się :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, bardo fajnie dobrane kolory. Mnie urzekają warstwy, papiery lekko powywijane no i moja słabość- kompozycja kwiatowe:)
    Miło Cię bliżej poznać i gościć w 123...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Wolałabym przedstawić się osobiście, ale skoro się chwilowo nie da to przynajmniej tak mogę!

    OdpowiedzUsuń