czwartek, 1 maja 2014

Dzień matki już tuż tuż

Długi majowy weekend rozpoczął się u mnie dobrą pogodą,
z jednej strony zapach kwitnącego bzu a z drugiej grilowane mięsko :)
Uwielbiam to!
Przy tej okazji chcę pokazać kartkę z okazji dnia mamy, który już tuż tuż
Kartkę robiłam z myślą o dwóch wyzwaniach.

na blogu Artimeno 


oraz na wyzwanie z I-Kropką




Moja skromna kartka wygląda tak :)




Papier pochodzi z kolekcji Galerii Papierów- Sen Motyla 05 i 06
Tekturka z I-Kropki
Digi stempel


pochodzi z blogu Artimeno (dziękuję za udostępnienie)



Tak całkiem przy okazji posyłam tę kartkę również na wyzwanie 



Kochani dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam i słonecznej pogody na najbliższe dni życzę :)


8 komentarzy:

  1. No no, ekstra... ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na moje candy :) Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przeswietna kartka nic ująć nic dodać

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka. Super pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki, zawijaski, a cały układ prawie jak rameczka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca wcale nie skromna ! Pięknie ozdobiona, ukwiecona ... śliczna kartka dla Mamusi !
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń