niedziela, 6 kwietnia 2014

Usłane różami

Witajcie kochani 
dziś wpadam tylko tak szybciutko żeby pokazać 
wam pracę którą przygotowałam specjalnie na wyzwanie 
chodzi oczywiście o 




Długo zastanawiałam się czy podjąć się wyzwania.
Zdaję sobie przecież sprawę że moja praca nie jest w stanie 
dorównać doskonałemu oryginałowi....



Ale w końcu świat należy do odważnych!

Oto jak udało mi się zliftować tę cudowną kartkę


Zdjęcia robione wieczorem więc nie są zbyt dobrej jakości :(


Kartkę wykonałam z kolekcji Galerii Papieru
Usłane rożami II 04




Przyznam że nie było łatwo liftować tak piękną, perfekcyjną kartkę!!
Tym bardziej było mi miło :)

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze
 i pozdrawiam wieczorową porą.




3 komentarze:

  1. Pieknie wyszło. Śliczne są te tiulowe kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne wykonanie kwiatuszki są super

    OdpowiedzUsuń