środa, 2 kwietnia 2014

Niezapominajkowe chwile

Witam w piękne wiosenne południe.

Chciałabym dziś pokazać kartkę którą przygotowałam na wyzwanie #35
Inspiracja obrazkowa


Tak mi się ta fotografia spodobała że nie mogłam o niej przestać myśleć :)

Oto jak mnie zainspirowała....



Do wykonania kartki użyłam papieru AltairArt 
z kolekcji Falling Stars-Sand
Metalowa ramka serduszkowa zakupiona gdzieś na wyprzedaży,
wykrojnikowe kwiatki ręcznie robione.




Uwielbiam niezapominajki, są tak niewinne, delikatne, tajemnicze...
Kartka kojarzy mi się z niezapomnianymi chwilami spędzonymi gdzieś kiedyś
tylko we dwoje...

...zwieńczone oficjalnym TAK!

Co przyniesie przyszłość nie wie nikt, ale miłość to przecież miłość, zawsze wygrywa!!!
Wystarczy patrzeć sercem :)


"Dobrze widzi się tylko sercem, najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.."

to cytat z "Małego Księcia"
który jest inspiracją kolejnego wyzwania na które zgłaszam moją pracę




Życzę wszystkim  miłego dnia!





9 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowa interpretacja zdjęcia, śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to kwiatowe serce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne niezapominajkowe serducho

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka z tym wianuszkiem - dziękujemy za udział w wyzwaniu 123 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna kartka, serduszkiem jestem zauroczona :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny delikatny wianuszek! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftoego Ogródka!

    OdpowiedzUsuń