poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Lift kartkowy komunijnie

Dziś króciutko chcę pokazać lift kartkowy na kwiecień 
wykonany dla Scrapgangsterek
Liftujemy pracę ArtMagda
Oto jak wygląda oryginał


A tak oto mój skromny lift:


Dla potrzeb wykorzystania napisów odwróciłam kartkę w poziom.




Wykorzystałam  papier Usłane różami II 05
po raz kolejny sięgnęłam po scrapki od goji,
Kwiatki ręcznie robione oraz kwiatki od Szmeka.


Miała być jeszcze tekturka od magicznej kartki, ale mój synuś się nią zajął
i nie wiele z niej zostało ;)

Pozdrawiam wszystkich gorąco
 i lecę się pakować bo jutro cały dzień w podróży.



5 komentarzy:

  1. Śliczna! ;) Piękne połączenie kolorów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zauberhaft schön ist dein kärtlein dir gelungen....liebe grüsse aus berlin...
    ruth..chen;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie za miłe słowa :) Ich danke dir herzlich ruth..chen :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna!!
    Dziękuję za wspólne liftowanie ze Scrapgangiem.

    OdpowiedzUsuń