piątek, 18 kwietnia 2014

kolorowe wyzwanie

Dziś wpadam tylko tak na chwilkę.
Jestem w gościach więc nie wypada mi za długo przesiadywać :)
Szybciutko więc wstawiam kolejną kartkę.
Tym razem na kolorowe wyzwanie dla  Scrapuj.pl

Oto paleta kolorystyczna:


Bardzo mi się spodobała dlatego nie mogłam przejść obok niej obojętnie.

A to już moja kartka:



Kartka powstała z papieru z kolekcji Herbata z malinami,
do tego scrapki od Goji
tekturka od Magicznej Kartki.




Dziękuję za odwiedziny oraz komentarze.

Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco a przede wszystkim
zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych wszystkim życzę.

7 komentarzy:

  1. Bardzo delikatna! Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. spróbuj wyłączyć weryfikację obrazkowa, ułatwi nam wpisywanie komentarzy:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miły komentarz. Przepraszam za weryfikację nawet nie wiedziałam że jest włączona. Wyłączyłam więc będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka do pięknej palety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, pięknie połączyłaś kolory z palety. Super :))

    OdpowiedzUsuń