niedziela, 30 marca 2014

fioletowy szał...

Witajcie kochani, 
wczoraj w końcu udało mi się przysiąść
 i zrobić wiosenną kartkę na wyzwanie Skrapujących Polek


Tak mi się spodobało to zestawienie barw że po prostu nie mogłam się oprzeć, żeby coś stworzyć.
Oczywiście nie mogłam ich od razu pokazać bo ... 
no cóż najzwyczajniej w świecie aparat się rozładował!
Złośliwość rzeczy martwych.
Ale dziś udało się już wszytko. Kartka gotowa! Aparat naładowany!
Komputer działa internet też :)
Więc do dzieła oto moja kartka:



Papier pochodzi z kolekcji AltairArt -Parisienne  Moonlight,
kilka wykrojnikowych kwiatków i listków.



Efekt końcowy oceńcie sami :)
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do komentowania moich prac.

Pozdrawiam i słonecznej niedzieli życzę.



1 komentarz:

  1. Urocza karteczka. Serdecznie zapraszam na Candy :) www.papierowykolorowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń