środa, 5 marca 2014

wiosenne wyzwanie

Dziś chcę pokazać kolorową kartkę do której zrobienia zainspirowały mnie kwiaty 
które od kilku dni stoją na stole :)
Typowo wiosenne kolory żółty, pomarańczowy, zielony... , do tego ptaszek ;)

A więc zaczynamy....




Do zrobienia kartki użyłam papierów 
BoBunny  12" Flower Child 

Kartkę zgłaszam na wyzwanie 123 scrapuj ty
papier w kropki, wstążka, sznurek i guzik.



Dodatkowo zgłaszam ją również na wyzwanie nr 10 Kolorowo

oraz  na blogu przyda-sie.pl

Pozdrawiam i spokojnej nocy życzę :)

7 komentarzy:

  1. Gorgeous work! Love the colors and details. Thanks for playing along with us at Friday the Thirteenth.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo wiosenna podoba mi mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kwiaty :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :) Thank you! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne kolory, piękne kwiaty! Prawdziwa wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadła mi ta kartka w oko jak patrzyłam na boczny pasek. Uwielbiam mocne kolory, super karteczka pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń