poniedziałek, 3 marca 2014

Czekoladownik

Za oknem piękna wiosenna aura zachęca do spacerów,
w ogródku przebiśniegi i krokusy w pełnym rozkwicie,
aż chce się coś tworzyć.
Dziś zrobiłam czekoladownik...., czyli opakowanie na czekoladę.

Mój czekoaldownik zrobiłam w/g kursu 






Oto jak się prezentuje w pełnej krasie.
Czekoladownik zgłaszam na wyzwanie
Lift NIEkartkowy na luty oraz wyniki liftu styczniowego

Jest to lift czekoladnika autorstwa Madziary

Czekoladownik zgłaszam również na wyzwanie Na strychu
ręcznie robione pudełka i torebki.

Do zrobienia czekoladownika użyłam papierów Hot&cold UHK .

Pozdrawiam wszystkich, którzy tu zaglądają.
Dobranoc!!!

6 komentarzy:

  1. dziękuję za miły komentarz świetnie zrobiłaś czekoladnik i lift

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarze i odwiedziny, cieszę się że jednak ktoś tu do mnie zagląda :)

      Usuń
  2. Jest super, świetnie połączone kolory, te kwiaty tak go ożywiają :) Dziękuję za udział w Scrapgangowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lift i bardzo dopracowany w szczegółach!
    Dzięki za liftowanie z ScrapGangsterkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Przepiekna interpretacja :)
    Dziękujemy za wspólne liftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mi bardzo miło :) Dzięki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń