piątek, 28 lutego 2014

zimowy scrap

Witam wszystkich
Dziś chcę pokazać mojego zimowego scrapa,
który powstał na wyzwanie SP SKRAP_LUTY


Warunkami wyzwania był dowolny scrap zimowy z użyciem:
śnieg- u mnie płatki śniegowe,
sople lodu,
bałwanka w jakiejkolwiek postaci

U mnie bazą scrapa stał sie stary papier prezentowy, akurat czekam na dostawę i była to jedyna możliwość żeby zdążyć do dziś :)
Płatki śniegu powstały przy użyciu wykrojników Mariannedesign  LR0125 oraz płatków filcowych.
Jedne z płatków posypałam brokatem inne zaś według kursu SP Sposób na śnieg potraktowałam sodą oczyszczoną. kursik znajdziecie tutaj
Sopelki lodu pomalowałam brokatową farbką Window color do szkła.
Bałwanek pochodzi z zalegających już od dawna naklejek 3D Winter

Efekt końcowy oceńcie sami :)
Pozdrawiam i słonecznego dnia życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz