niedziela, 23 lutego 2014

Trudne początki

Jestem ponownie ale przyznam wszystko to jeszcze czarna magia dla mnie :D
Zanim opanuje tajniki blogowania minie trochę czasu, mam nadzieje jednak że dam radę. 

Prywatnie jestem żoną, mamą dwóch wspaniałych synów 13 i 1,5 w chwili obecnej zajmuje się domem i wychowaniem dzieci mam więc trochę wolnego czasu który poświęcam moim pasjom.
Tego bloga zakładam z nadzieją na zawarcie znajomości ludzi podobnie jak ja zafascynowanych wszelkiego typu "kraftowaniem". Pierwsze koty za płoty , już na początku lutego postanowiłam zalogować się na SP
gdzie opublikowałam swoje prace w wyzwaniach o czym w następnym poście.
Teraz otwieram bloga być może komuś spodobają sie moje małe dzieła, choć przeglądając blogi scrapbookingowe i tym podobne wiem że moje prace są dopiero początkiem mojej drogi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz